Kraft - Ayoh Joget - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Kraft - Ayoh Joget.

Title Post : Kraft - Ayoh Joget

Read More


Kraft - Ayoh Joget

(korus)
Ayoh joget joget, ayoh ayoh joget joget
Ayoh joget joget, ayoh ayoh joget joget
Ayoh joget joget, ayoh ayoh joget joget
Joget joget jom joget joget
Ayoh joget joget, ayoh ayoh joget joget
Ayoh joget joget, ayoh ayoh joget joget
Ayoh joget joget, ayoh ayoh joget joget
Tak boleh blah!

Matahari terbit, tak bangun pagi
Matahari benam, tak bangun lagi
2x5 suka lepak kali lima
Bersuka cita-cita, tapi dengan duka cita
Konon mahasiswa, bersekolahkan asrama
Konon mahasiswi, disekolahkan asmara
Cekap bercakap, sempat merangkap
Gadis dara, cepat terperangkap
Lain yang diminda, lain yang dibayang
Lain yang dicinta, lain yang disayang
Mula berkawan, lepas mengawan
Cinta jadi benci, mula berlawan
Kau aku yang punya, kau aku yang punya
Tapi aku.. bukan kau yang punya
Belum habis lagi, belum habis muda
Takkan habis, walaupun sudah tua

(ulang korus)

Matahari terbit, tak bangun pagi
Matahari benam, tak bangun lagi
2x5 suka lepak kali lima
Bersuka cita-cita, tapi dengan duka cita
Lupa berakal, muka nakal
Perangai nakal, mula menggatal
Cerekarama, cinta pandang pertama
Cinta pertama.. itu cerita lama
Sepanjang hayat, panjang mengayat
Yang pendek akal, tak panjang riwayat
Berkata-kata manis, untuk mana-mana gadis
Bukan casanova, ini kraftsanova
Realitinya, bukan bintang selebriti
Malah aku, bukan bintang realiti
Hustler tempatan, idola jalanan
Kraft!

(ulang korus)

Malam malam tunggu, malam malam tunggu
Malam malam tunggu, berjoget joget
Malam malam minggu, malam malam minggu
Malam malam minggu, berjoget joget
Aku cuba cuba, untuk lupa lupa
Tapi malam malam aku tunggu joget joget
Aku cuba cuba, untuk lupa lupa
Tapi malam malam minggu aku joget joget
Makwe telefon, telefon pakwe
Nak joget joget, nak joget joget
Pakwe telefon, telefon makwe
Nak joget joget, nak joget joget

(ulang korus)

Terima kasih. Hehehe..
Kraft!


Tanks For Reading Article Kraft - Ayoh Joget

Disclaimer : The lyrics Kraft - Ayoh Joget were taken from sources found on google search engine with keywords "Kraft - Ayoh Joget" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2010/01/kraft-ayoh-joget.html
.

Tag : , , ,