Black - Aku Rindu Sayang Kamu - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Black - Aku Rindu Sayang Kamu.

Title Post : Black - Aku Rindu Sayang Kamu

Read More


Black - Aku Rindu Sayang Kamu

Siang dan malam ku
Kini menjadi satu
Terasa sunyi ku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hari ku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantung ku
Terasa sungguh

Aku rindu sayang kamu pada mu
Aku cinta kepada mu
Sayang kamu


Tanks For Reading Article Black - Aku Rindu Sayang Kamu

Disclaimer : The lyrics Black - Aku Rindu Sayang Kamu were taken from sources found on google search engine with keywords "Black - Aku Rindu Sayang Kamu" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2009/11/black-aku-rindu-sayang-kamu.html
.

Tag : , , ,