Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik.

Title Post : Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik

Read More


Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik

Kau cuba mencuri
Hatiku untuk kau guna
Kau mahu merampas
Segala apa yang ada

Hampir aku terlena
Dengan perangkap kamu
Hilanglah lipstikmu
Takkan aku percaya

(korus)
Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Memperdayaku
Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Menggoda jantungku

Kau kusutkan lagi
Fikiran aku jadi gila
Kau mahu merampas
Segala apa yang ada

Hampir aku terlena
Dengan perangkap kamu
Hilanglah lipstikmu
Takkan aku percaya

Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Menggoda jantungku
Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Membelai aku

Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Memperdayaku
Kau mempersonakan
Menikam kalbu
Menggoda jantungku


Tanks For Reading Article Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik

Disclaimer : The lyrics Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik were taken from sources found on google search engine with keywords "Azlan & The Typewriter - Lipstik Plastik Kosmetik" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2009/12/azlan-typewriter-lipstik-plastik.html
.

Tag : , , ,