Captain G - Datang dan Pergi - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Captain G - Datang dan Pergi.

Title Post : Captain G - Datang dan Pergi

Read More


Captain G - Datang dan Pergi

Aku datang dan pergi
Dengan rasa kau beri
Hancur remuk hatiku telah engkau buat

Jika aku mampu untuk mengundur masa
Akan ku terbalikkan situasi kita
Bila jatuh aku sambut dalam hujan atau ribut
Apa yang aku rasa tak mungkin engkau duga

Rasa bagaikan kau membunuh diriku perlahan
Dengan kata-kata kamu yang membuat aku keliru
Berulang kali kau kata everything's gonna be okay
Namun hidup tak seindah mimpi-mimpi kamu yang dulu

Jika aku mampu untuk mengundur masa
Akan ku terbalikkan situasi kita
Masihkah kau teringat di bawah rembulan kita
Bersama-sama bercengkerama
Aku inginkan untuk selamanya


Tanks For Reading Article Captain G - Datang dan Pergi

Disclaimer : The lyrics Captain G - Datang dan Pergi were taken from sources found on google search engine with keywords "Captain G - Datang dan Pergi" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2009/12/captain-g-datang-dan-pergi.html
.

Tag : , , ,