Наталка Карпа - Літо Літо - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Наталка Карпа - Літо Літо.

Title Post : Наталка Карпа - Літо Літо

Read More


Наталка Карпа - Літо Літо

А я вже повністю там.
Де хвилі миють пісок.
Де лінь казати слова.
І приемним є кожен крок.

Літо-літо - я поїду на край світу.
Заберу тебе з собою все одно.
Не кажи, що сонце, море, теплий вітер.
Це не те, що ми хотіли так давно.

Літо-літо - я...

А він вже повністю мій.
Політ нормально веде.
Я вже готова до дій.
I не турбуйте мене.

Літо-літо - я поїду на край світу.
Заберу тебе з собою все одно.
Не кажи, що сонце, море, теплий вітер.
Це не те, що ми хотіли так давно.(х2)
<a href="http://xn--e1aaasrjncdd.com/">ТЕКСТЫ ПЕСЕН</a>
Літо-літо - я...

Літо-літо - я поїду на край світу.
Заберу тебе з собою все одно.
Не кажи, що сонце, море, теплий вітер.
Це не те, що ми хотіли так давно.(х2)

Літо-літо - я...

Літо-літо - я поїду на край світу.
Заберу тебе з собою все одно.
Не кажи, що сонце, море, теплий вітер.
Це не те, що ми хотіли так давно.(х2)

Літо-літо - я...


This Blog (albionbeatnikbookstore.blogspot.com) Not Provide Link Download Наталка Карпа - Літо Літо.Mp3. Tanks


Tanks For Reading Article Наталка Карпа - Літо Літо

Disclaimer : The lyrics Наталка Карпа - Літо Літо were taken from sources found on google search engine with keywords "Наталка Карпа - Літо Літо" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2016/06/blog-post_8.html
.

Tag : ,