Parfeny - Haina Evei - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Parfeny - Haina Evei.

Title Post : Parfeny - Haina Evei

Read More


Parfeny - Haina Evei

Parfeny - Haina Evei

Am tot cautat-o printre priviri
Care nu mi-au adus nimic, decat dezamagiri.
Am invadat-o cu trandafiri,
Ea mi i-a transformat pe toti in dulci amintiri.
Mi-am desenat-o pe portativ
Si am incercat din rasputeri sa nu par a fi naiv.
Fugim de anost
Probabil am fost
Un pic prea direct
Dar am lucrat perfect

Pluteste liiin
Prin stofe ultra marin,
Vreau sa o atiiing
Cand poarta rosu venin,
Inot candva imi va jura ca e a mea
Dar o ador cu haina Evei pe ea

Danzeaza prin raze parca n-ar stii
Ca eu o privesc si mult as da pentru a o mai privii,
Vorbeste cu cerul parca ar dori
Sa ii promita cineva ca totul se va implini.
Picteaza visele in culori,
Iar eu m-am regasit in ele de atatea ori.
Pastreaza tainele
Intre hainele
Din dulap
Unde nu mai incap

Pluteste liiin
Prin stofe ultra marin,
Vreau sa o atiiing
Cand poarta rosu venin,
Inot candva imi va jura ca e a mea
Dar o ador cu haina Evei pe ea. (x2)



Tanks For Reading Article Parfeny - Haina Evei

Disclaimer : The lyrics Parfeny - Haina Evei were taken from sources found on google search engine with keywords "Parfeny - Haina Evei" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2016/09/parfeny-haina-evei.html
.

Tag : , ,