Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon - Hallo Friends Of Lyrics Fanatic, This time I will share about the article Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon.

Title Post : Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon

Read More


Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon

Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon

Conduc spre casa si aud iar
Piesa noastra, ma gandesc la noi
Inchid ochii si simt ca
E un vis tot ce se-ntampla da

Si te declar total vinovat
La fericire m-ai condamnat
Si ce ar fi viata mea
Daca raman fara tine in ea

In tine gasesc norocul
Si-ti dau totul
Ma privesti, ma naucesti
Si stii ca nu-mi gasesc locul
Langa altul, ma saruti si nu ma satur

Ma trezesc dimineata
Cu sarutul tau pe frunte
Tu ma faci sa vad viata
Ca un munte de iubire da

Si te declar total vinovat
La fericire m-ai condamnat
Si ce ar fi viata mea
Daca raman fara tine in ea

Stii ca nimeni n-ar putea
Sa ne-ntoarca din drum
Asculta ce spun
Inima mea pentru tine bate
Dac-as putea ti-as da lumea toata
N-as fi dat-o pentru nimeni niciodata
Dar am simtit de la-nceput ca e ceva



Tanks For Reading Article Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon

Disclaimer : The lyrics Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon were taken from sources found on google search engine with keywords "Sandra N - Tu esti norocul ft. Blazon" With permalink http://albionbeatnikbookstore.blogspot.com/2016/09/sandra-n-tu-esti-norocul-ft-blazon.html
.

Tag : , , ,